perjantai 10. helmikuuta 2017

Torstai 9.2.2017

Hanna G uutta opetussuunnitelmaa tekemässä, sijainen. Tällaiset olivat suunnitelmat.

3.tunti
RU28A
Läksynä oli teht. 3 ja 5 s. 67-68. Kuunnelkaa kpl 5. Lukekaa pareittain ja samalla selvittäkää, jos on tuntemattomia sanoja vielä eli kääntäkää suullisesti suomeksi. Kuunnelkaa ja toistakaa perässä Nyckelfraser s. 32. Tehkää teht. 8 s. 70. Kuunteluteht. 7 s. 69. Reagointiteht. 9 s. 70. Jos on aikaa, tehkää s. 71-73 pareittain lukien, pohtien ja täydentäen, huom. tärkeää että lukevat kaverin kanssa ääneen kaikki esimerkit rauhassa. Anna läksyksi esim. teht. 7 s. 77, huom. temaord löytyy tekstikirjasta s. 34-35. En tiedä, mitä tuli läksyksi.

4.tunti
RUB8DJ
AB-lappuja ja peli kpl 4:ään ja käskymuotoihin liittyen.

Ja läksyksi tuli: teht. E kpl 5

5.tunti
SAA7
Läksynä teht. 1-3 s. 77-78. Anna leimat, kirjan välissä oikeat vastaukset.

Suullista harjoittelua. Lukekaa kpl 6B pareittain läpi. S. 57 tekstikirjassa, harjoitelkaa sujuvaksi pareittain. Siis niin että osaa suomenkielisin tukisanoin. Ottakaa videolle (toiset parit auttavat) kännykällä ja lähettäkää mulle Whatsappissa. Viestiksi ketkä siinä ovat.

Tehkää teht. 5 s. 78. Teht. 6 s. 79, lukekaa ja täydentäkää ja opetelkaa ulkoa.

Ja läksyksi tuli: teht. 7 s. 79.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti